Monday, 7 November 2011

SUASANA UNISZA SEMASA CUTI

Nampakkan Persamaannya waktu cutinie...he3

 Ketika Insan Lain bercuti.
Ada lagi Insan yang tidak dapat pulang ke rumah terutamanya yang tinggal oversea
Namun, Ini adalah ceritanya tentang blog khansa
Kisahnya bermula apa bila tibanya Raya Korban(Aidil Adha) berpusuh2 orang balik kampung untuk disambut bersama keluarga.. sungguh gembira...Alhamdulillah..

Tapi, ana bersama dengan sorang lagi kawan ana tinggal di blog khansa, kami hanya berdua... Tapi kawan ana nie terlibat dengan teater jadi pagi petang siang malam dia pergi ke Pusat Seni Warisan(PSW)...jadi dah macam tue tinggallah ana sorang diri dalam bilik.. 

Ha3...pernah dulu semasa ana balik dari suatu program...dengan semangatnya naik blog khansa..Tiba2..ana tersentak kerana ternampak satu LEMBAGA HITAM....jadi ana terpaku dan perasaan takut membuak2..tapi rupa2nya ia adalah kucing hitam...hahaha...macam2..Selalunya lau sunyi dan sepi je memang dengar macam2 bunyi dan fikiran mungkin melayang macam2 nak difikirkan...Wuallahualam..

Lagi2 sekarangnie...Lampu laluan di tingkat 2 blog khansa mati..tak tau pa sebab..gelap ja nampak..pagi petang siang malam...urm...lau tengok suasananya...macam dalam filem hantu je...hahaha...Tapi alhamdulillah...semuanya ok sahaja... selagi kita yakin yang kita tak berseorangan kerana kita masih di teman oleh Allah SWT dan 2 orang Malaikat(Raqib dan Atib) Insya Allah...semua benda yang bukan2 takkan wat kita takut...

Sekarangnie...Cuti dah nak habis... Sem 2 dah nak bermula..benda baru akan ana pelajari lagi...Semangat baru akan tiba... dan ana sentiasa mendoakan kawan2 ana semua selamat dan panjang umur...agar dapat bersama2 meneruskan perjuangan di UniSZA sehingga mendapat segulung sijil...Insya Allah...

2 comments:

LULu BeLLe (QiEyrA) said...

nk share..hehe

Ibnu Jaafar said...

Dipersilakan...janji..tak buruk2kan udah